środa, 13 marca 2013

Prolog


  Cześć, mam na imię Megan i jestem tancerką. Mimo, że mam tylko dziewiętnaście lat występowałam w wielu programach telewizyjnych takich jak X- factor. W tym momencie uczę dzieciaki w szkole tanecznej. Najbardziej lubię hip- hop, taniec popularny i towarzyski. Tańczenie jest moją jedyną ucieczką od szarej rzeczywistości.
  Poza moją magiczną strefą jestem londyńską studentką prawa. Poszłam na ten kierunek ze względu na moją zmarłą mamę. Tak, Tiffany Blase była cudowną kobietą. Jednak wszyscy ludzie kiedyś odejdą. Moja mama odeszła w typowy sposób- dopadła ją białaczka. Była niewykształcona, ale jej marzeniem było, abym poszła na studia prawnicze. Teraz został mi tylko tata i mój młodszy brat Steve.
  Nie lubię miłosnych tematów. Tak naprawdę nigdy nie byłam zakochana. No, może trochę. Zakochałam się kiedyś w moim koledze. Kiedy jednak okazał się głupim, niewychowanym szczeniakiem dałam sobie z nim spokój. Od tamtego czasu, a było to ładne parę lat temu, moje uczucia są ustabilizowane.
  Mam za to dwoje najlepszych przyjaciół. Michael i Kasandra to bliźniacze rodzeństwo. Tworzymy zgraną paczkę, mimo, iż tamtej dwójce bardzo często zdarza się kłócić.
  Co do moich zainteresowań oprócz tańca. Słucham głównie metalu i rocka. Zaraziła mnie tym mama. Mimo mojego gustu muzycznego ubieram się głównie w kolorystyce wiosennej. Rysowanie… Tak, z rysowaniem także wiele mnie łączy. Lubię rysować, dużo osób mówi mi, że mam talent, ale jednak wolę tańczyć. Tym razem tą umiejętnością podzielił się ze mną tata.
  Odnośnie mojego ojca, to też jest złotym człowiekiem, ale czasem nie radzi sobie ze mną i Stevem. Bardzo tęskni za mamą, zresztą jak my wszyscy. Od czasu do czasu krzyknie bądź da szlaban, ale to wszystko.
  Co do Steve’a.  Jest ode mnie młodszy o dwa lata. Szczerze mówiąc, to mogę na nim polegać, czasami mam wrażenie jakby był ode mnie starszy i to jakieś dziesięć lat. Co roku musi mi przypominać o badaniach, na które wysyła nas tata. Od śmierci mamy zawsze siedemnastego sierpnia badamy się na białaczkę. W sumie, to tyle o mnie.
__________________________________
TA DA! Oto prolog :D Mam nadzieję, że się podoba ;D Muszę dokończyć pierwszy rozdział i dodam go w najbliższym czasie ;) 
I love you all!
Agata ;*

2 komentarze:

  1. po bohaterach sądzę że Niall będzie grał tu główną rolę?*o* byłoby zajebiście ! *o*
    zainteresował mnie twój styl pisania. jest całkiem nieźle rozwinięty, jak na początek ! tak trzymaj . co do wyglądu to może zrobiłabyś tło z 1D czy coś? jeśli byś mogła to czy będziesz mnie informować o nowych rozdziałach? byłabym wdzięczna! ;) weny,weny,weny no i dodaj szybko 1 rozdział! *o*
    zapraszam też do mnie .. również opowiadanie o 1D:)
    live-while-we-arre-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Cissy-graphics pojawiło się Twoje zamówienie. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń