piątek, 18 października 2013

...

Cześć. Nie bijcie. Przygotowania do bierzmowania, uzyskiwanie dobrych ocen, codziennie różaniec, we wtorki dodatkowy angielski, w poniedziałki, środy i piątki rehabilitacja, a w czwartki świetlica. Trochę mi się pozmieniało w weekend, więc POSTARAM SIĘ dodawać rozdziały co tydzień. Wiem, jestem wkurzająca, irytująca itd. Nie musicie mi tego mówić. Jutro rozdział.

Moja prośba: NIECH KAŻDY, KTO CZYTA I BĘDZIE CZYTAŁ, ZOSTAWI TU KOMENTARZ, CHOCIAŻ SWOJE IMIĘ, JAK NIE MASZ KONTA, A JAK MASZ TO NAWET KROPKĘ, PRZECINEK, PYTAJNIK.

I love you all!
Agata ♥

3 komentarze:

  1. Uch, tak dawno nie czytałam nowego rozdziału :< Mam nadzieję, że niedługo coś mi dasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wolałabym z perspektywy nialla sądzę że ciekawiej[pisz częściej proszę;]]

    OdpowiedzUsuń