poniedziałek, 13 maja 2013

Versatile Blogger Award

Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować min. 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Dziękuję za nominację Ninja Horan XxXxXx, jesteś wspaniała ;*
Yyy, nie wiem o co chodzi z tą nagrodą xD Chyba jakiś obrazek, którego niestety u wyżej wymienionej bloggerki nie znalazłam :/
Fakty:
1. Mam na imię Agata.
2. Oprócz bycia Directioner jestem Mixer i Potterhead. I kocham Abbę ♥
3. Moim ulubieńcem z 1D jest Niall.
4. Mam 14 lat.
5. Kocham czytać.
6. Słucham metalu ♥
7. Mam krzywe zęby.
NIE NOMINUJĘ NIKOGO! xD Tj. pierwsze siedem osób które napiszą pod tym postem, mogą uważać się za nominowane, a nagrodą jest wielkie serduszko ode mnie ♥

SPRAWA ORGANIZACYJNA!
Rozdział pojawi się pod koniec tego tygodnia. Po majówce mam nawał pracy, a poza tym muszę poprawić historię :/
Przepraszam :*
I love you all!
Agata ;*

2 komentarze:

  1. Ja chceee!!!! Znam twoją robotę <3
    Wiez, nawet przeczytałam te opowiadania :) Imponujące

    OdpowiedzUsuń